• sekretariat@przedszkole-w-przeclawiu.edu.pl
  • 782-557-554 Sekretariat Przedszkole
  • -

  • -

  • -

Dzień Babci i Dzień Dziadka

Uroczystość z okazji Dnia Babci i Dziadka odbyła się 30.01.2018r. Mimo stresu przed widownią, która dzieciom jest najbliższa wszyscy pięknie zaśpiewali i zatańczyli do swoich ulubionych piosenek. Na zakończenie wraz z dziadkami zaśpiewaliśmy 100 lat i wspólnie usiedliśmy do poczęstunku zorganizowanego przez rodziców i wychowawców. 

Drogim babciom i dziadkom życzymy jeszcze raz 100 lat, szczęścia, pomyślności i przede wszystkim pociechy z tak cudownych wnuków. 

Anna Socha

  • -

  • -

  • -

Babcia, Dziadek, Wnuczka, Wnuczek… i zdjęcia bez żadnych sztuczek :)

Dla wszystkich babć i dziadków, rodziców i oczywiście wnuków – zdjęcia w objęciach 🙂

Miłego oglądania i wspominania.

M. G.


  • -

Dzień Babci i Dziadka w grupie Śliweczki

30 stycznia 2018 r. w grupie Śliweczek odbyła się uroczystość z okazji Dnia Babci i Dziadka. Licznie przybyli goście z przejęciem oglądali występy swoich wnuków, a Śliweczki z radością prezentowały swoje wokalne i taneczne umiejętności.

Były wierszyki, piosenki i pląsy. Na hasło pani, nawet dziadkowie włączyli się do zabawy. Przedszkolaki tupały, klaskały, skakały i… całuski słały, więc babcie i dziadkowie – swoim wnukom też 🙂 Nie zabrakło spontanicznego „STO LAT!” dla kochanych Dziadków.

Były głośne brawa, widać dziadkowie posłuchali tego, co wyrecytowała Maja:

„Jeśli nam się coś pomyli,
niech Was to nie śmieszy nasi goście mili,
bo tu występują małe dzieciaki,
to nie są studenci, tylko przedszkolaki.”

Na koniec były prezenty i słodki poczęstunek. Dzieci pokazały babciom i dziadkom – swoje przedszkole, a paniom – swoich dziadków.

Dziękujemy dzieciom za włożony trud w przygotowania występu i rodzicom za poczęstunek.

                                                                                                                                 

                        Nauczyciele: Małgorzata Grodek i Olga Nowicka


  • -

Spotkanie z Elmerem

30 stycznia poznaliśmy bohatera książek Davida McKee, słonia Elmera, który jest inny od wszystkich słoni. A dlaczego? O tym przekonały się przedszkolaki z grupy Jeżynki.

Dzieci na początku wysłuchały opowiadania o przygodach Elmera, słonia, który jest bardzo wesoły, kolorowy i do tego w kratkę. Jeżynki dowiedziały się, że nie należy wyśmiewać się z innych z powodu ich wyglądu, cech charakteru czy niepełnosprawności. Na koniec odwiedził nas…
Elmer. Dzieci chętnie się z nim witały, wspólnie z nim tańczyły i śpiewały.
Gdy słoń nas opuścił, przedszkolaki zasiadły do kolorowania jego postaci. Prace były bardzo kolorowe, takie jak on sam.

M.C.


  • -

Dzień Babci i Dziadka

30.01.2018r. w naszym przedszkolu zorganizowana została uroczystość z okazji Dnia Babci i Dziadka. Z tej okazji Truskaweczki przygotowały dla gości specjalny program artystyczny, recytowały wierszyki, śpiewały piosenki i zatańczyły poleczkę. Następnie, dzieci wręczyły swoim ukochanym babciom i dziadkom wcześniej przygotowane upominki. Po części oficjalnej niecodzienni goście zostali zaproszeni na słodki poczęstunek.
To był naprawdę wyjątkowy dzień. Szczęśliwe i rozpromienione twarze babć i dziadków ukazały nam, jak ważne są takie spotkania i wspólnie spędzone chwile.

Natalia Suleja


  • -

Założenia na luty – Boróweczki

Jestem samodzielny w kuchni

  • spożywanie zdrowej żywności: warzyw, owoców, mięsa, nabiału (ograniczenie spożycia słodyczy, chipsów), picie kompotów, soków (ograniczenie napojów gazowanych),
  • przezwyciężanie niechęci do nieznanych potraw,
  • przestrzeganie zasad właściwego zachowania podczas spożywania posiłkó

W krainie baśni

  • organizowanie w sali kącika książek,
  • nabywanie nawyku dbania o książki, szanowania ich,
  • wzbudzanie zainteresowania literaturą,
  • słuchanie wierszy, opowiadań, baśni polskich i zagranicznych autorów,
  • propagowanie czytelnictwa, przyłączenie się do kampanii społecznej „ Cała Polska Czyta Dzieciom ”

Chciałbym być muzykiem

  • słuchanie i śpiewanie piosenek z repertuaru dziecięcego,
  • gra na instrumentach perkusyjnych,
  • poznawanie wybranych instrumentów muzycznych: kołatki, grzechotki, bębenka, trójkąta, talerzy, drewienek i sposobu gry na nich,
  • wykonywanie instrumentów perkusyjnych z różnych materiałów,
  • rozwijanie wrażliwości słuchowej − dostrzeganie zmian
    w wysokości dźwięków.

Lubię matematykę

  • określanie położenia przedmiotów w przestrzeni; stosowanie określeń: na, pod, przed, za, wysoko, nisko,
  • rozwijanie umiejętności szeregowania i klasyfikowania,
  • łączenie przedmiotów w grupy na podstawie jednej cechy,
  • kształtowanie pojęć liczbowych i umiejętności liczenia.