Treści programowe marzec – Jeżynki
Tydzień I : ,,Czy to siostra, czy to brat, kolorowy z nimi świat’’
-Utrwalenie pojęcia ,,para”
-Uświadomienie pojęcia pokrewieństwa
i właściwe nazywanie członków rodziny
-Czerpanie radości z tworzenia przedmiotów o charakterze użyteczno-dekoracyjnym
-Wdrażanie dzieci do współdziałania i współpracy
Tydzień II: ,,Wiosna zaraz tu przybędzie ,kolorowo będzie wszędzie”
-Rozwijanie podstawowych umiejętności z zakresu uprawy i hodowli roślin
-Obserwacja zmian zachodzących w przyrodzie wczesna wiosną i wiązanie tych zjawisk z aktualną porą roku
-Rozwijanie mowy i myślenia dzieci w toku zabaw i zajęć, kształtowanie umiejętności językowych , bogacenie słownictwa
Tydzień III: ,, Słychać śpiew wśród drzew i chmur –to artystów ptasich chór”
-Zachęcanie do obserwacji świata przyrody ,dostrzeganie bieżących zmian
-Doskonalenie funkcjonowania narządów artykulacyjnych
-Poznanie kształtu niektórych figur geometrycznych
Tydzień IV: ,, Szybko biegnie każdy dzień, rosnę szybko, dużo wiem”